Pause!

Nå har mannen tatt med seg jentene på hyttetur, så da har mor pause! Jeg prøver å pleie forkjølelsen (jeg får visst alt om dagen!), samtidig som jeg pynter og ordner litt til familiebursdag på søndag.

Jeg er i skikkelig høst-modus, så jeg måtte bare lage en høst dekorasjon🙂

I tillegg har jeg vært på loppis med ei venninde! Det var kjempedeilig å være der uten ett eller flere barn å måtte overtale til å gå fra x-antall gamle kosedyr som må kokes når vi kommer hjem, men så fikk jeg selfølgelig kjempedårlig samvittighet når vi kom ut og fikk se hoppeslott og karusell og masse morro for ungene…Ja ja, dårlig samvittighet er visst en mors trofaste følgesvenn, så det er vel bare å venne seg til det😉 Jeg kjøpte bare en dyp tallerken som jeg har noen av fra før, og en liten flaske. Det ble altså ikke den store shoppinga, men jeg og min venninde var skjønt enige om at det viktigste var å møtes og spise kake😉

Jeg har også fått fullstendig hekledilla! Jeg har bare strikket det siste året eller noe sånt, men så fikk jeg se en oppskrift på hekla grytekluter som jeg måtte prøve.

Det var den store jeg hekla først, men den ble alt for stor! (Og altfor fargerik for meg!) Så prøvde jeg en annen oppskrift men endret garn og heklenål størelsen, og da ble den litt liten, men tross alt bedre enn den gigantiske😉 Fordelen med sånne prosjekter er jo at det går så fort at det ikke gjør så mye om det ikke klaffer med en gang😉

Nå skal jeg legge meg på sofaen med en kopp ingefær te, og bare prøve å bli frisk til i morgen🙂 Ha en fin lørdagskveld!

Legg igjen en kommentar

Filed under barn, familie, hobby

Legg igjen en kommentar

