nydelig helg

Denne helgen har bare vært helt nydelig! Jeg og jentene dro til mamma på fredags morgen, og sov over der til lørdag. Veldig stas for jentene, og kjempedeilig for meg🙂 Når vi kom til mamma, kjørte vi rett ut og så på en gård som er til salgs (drømme, drømme….) Det var en så god atmosfære på tunet der, og vi gikk bare rundt og kikket inn vinduene og koste oss. Det var et ypperlig sted for ungene og gå på oppdagelsesferd, og de fant mange skatter som måtte være med hjem😉 De fant også en død mus, og jeg ble ganske overasket over hvor naturlig de så på det! Nå har vi jo en katt hjemme som tar med seg forskjellige dyr inn med ujevne mellomrom, men jeg hadde trodd at det skulle være mer «stakkars». Det er kanskje ikke alle som er enige med meg, men jeg synes det er litt fint jeg da, at de ser på det naturlige kretsløpet som nettopp naturlig.

Etterpå koste vi oss i sola hjemme hos mamma, og spiste vaffler sammen med mommo og bestefar🙂

På lørdagen dro vi og hilste på noen utrolig søte chiahua valper, og størstejenta falt helt i staver! –kan jeg få en valp mamma? hvisket hun. Hmmm… nei! Men søte var de😉

20120318-081651.jpg

Senere på kvelden var vi og hilste på søsteren min og den nye samboeren, det var utrolig koselig! De bor på hans gård, og der var det litt av hvert som mannen kunne ønske seg😉 Det ble litt senere enn vi hadde tenkt, og det bærer kanskje noen av oss litt preg av i dag…he he…

God søndag!

2 kommentarer

Filed under hjemmemamma, vår

2 responses to “nydelig helg

  1. lene

    Åå så utrolig fin gård/tun. Løp og kjøp:-) hvor er det?

Legg igjen en kommentar

